donderdag 30 maart 2017

Christmas with Holly

Hoi allemaal,

Vandaag toch nog een kerstkaartje...moest er gisteren nog aan gaan beginnen.
Ik heb de sketch gebruikt van een SOL avond op face book en een digi  Holly Poinsettia van Conie Fong deze lag al ingekleurd klaar....de kerstplaatjes beginnen op te raken heb er nog maar een paar ingekleurd liggen. Toch wel makkelijk om er een stel op voorraad te hebben liggen....als ik niks te doen heb zit ik stempels te kleuren...eerst was dat altijd borduren maar dat doe ik op het moment bijna nooit meer soms als iemand er om vraagt.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC # Week 13
Fab'n'Funky #344 Christmas
Seasons Greetings #4 Anything goes
Christmas at Sweet stampin # Anything goes
Christmas Card Challenge #9 Anything goes
The Holly and Ivy Christmas Challenge #2 Anything goes
A Snowflakes promise # 38 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

24 opmerkingen:

  1. het is een heel lief kaartje geworden Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje ,fris van kleur en de
    bloemen ook mooi ,lieve stempel ook Marja.
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje ! Je hebt er echt een prachtig kaartje mee gemaakt ! Het is inderdaad wel gemakkelijk om wat gekleurde afdrukjes klaar te hebben liggen. ik heb er eigenlijk geen meer.
    Je hebt mooie details gebruikt op je kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat een mooie kaart. Ik moest gisteren ook nog hoor. Is het toch mooi gelukt!
    Groetjes Monique
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg lief kerstkaartje geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Marja. Inderdaad wel handig om de plaatjes al gekleurd te hebben liggen. Ik ben bang dat ik dan toch steeds naar dezelfde kleuren grijp als ik dat doe. Ik kleur alleen als ik echt van plan ben om dit plaatje te gebruiken. Ik zit ook vaak te borduren als ik even niks weet te doen....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kertkaart, handig dat je ingekleurde plaatjes op voorraad hebt, ik kleur ze altijd als laatst in na het maken van mijn kaart....
    zo zie je maar hoe verschillend we werken...

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart! Lief plaatje heb je gebruikt en mooi ingekleurd!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd handig om een geklerud plaatje klaar te hebben liggen...prachtig kaartje mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart,Marja.Lief plaatje en wat een prachtig kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart. Soms kleur ik op vakantie wat plastjes, maar eigenlijk doe ik dat het liefst sls ik mijn kaart wil maken, dan heb.ik minder problemen om de kleuren te laten matchen...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Marja. En altijd makkelijk als je iets op voorraad hebt. En ik blijf het leuk vinden om te borduren, misschien toch weer oppakken?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja,
    handig als je wat ingekleurde afdrukjes hebt liggen, maar dan is het wel moeilijker om er papier bij te zoeken..
    Je kaartje is leuk geworden, mooi kantje heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief dit kerstkaartje Marja een leuke sketch gebruikt..
    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk lief kaart Marja. Supermooi gemaakt met de mallen en het papier. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely coloring and beautiful images. Thanks so much for joining our challenge at the Season's Greetings Challenge Blog.

    Majo - DT ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Adorable card! I love the image and that lace is beautiful! Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin'! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a cute and elegant card, loved the layers and image. Thank you for going us at Season's Greeting
    Hugs
    DT
    Pavitra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adorable card!Thanks for playing along with us at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattig kerstkaartje!
    Mooie stempel.
    Leuke sketch, vind ik altijd moeilijk om te doen om eerlijk te zijn.
    Maar jij zo te zien niet:)
    Groetjes en fijne dag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very pretty! Beautiful coloring job and I love the flowers! Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challenges! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen