dinsdag 25 juli 2017

Sweet Butterfly

Hoi allemaal,

Vandaag begint bij Crafty Sentiments weer een nieuwe challenge Anything goes. Ik heb daar deze kaart voor gemaakt. Ik heb de stempel Sweet Butterfly gebruikt deze heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden,verder is alles wat ik op de kaart gebruikt heb van Noor .



Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Kleuren met potloden # Alles mag
Crafty Friends #62 Floral
Crafting from the heart #169 Anything goes
Lil Patch of Crafty Friends #62 Anything goes
A bit more time te craft #48 Anything goes
Creative Craft Cottage #92 Anything goes
Crafting with friends #48 Anything goes
Fussy and fancy friday #192 Anything goes
Petal Lu Challenge #42 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marja. En weer eens andere kleuren dan we gewend zijn, mooi hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje Marja!
    Mooi gekleurd en gave stansen heb je gebruikt!
    Leuk DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marja! Mooi ingekleurd ook. En heerlijk veel op te zien.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sierlijke malen heb je gebruikt, geeft een mooi effect! Ook je afdrukje heb je prachtig ingekleurd.

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Marja.Prachtig ingekleurd meisje.Mooie mal heb je gebruikt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van vlinders wordt ik altijd blij! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele vrolijke en kleurrijke kaart Marja. Het zomergevoel spat van mijn scherm ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan weer Marja!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Marja,
    hij is weer lekker vol,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé, maar die herken ik! Jouw prachtige kaartje hangt hier aan mijn kaartendraad te pronken!!!!
    Nog eens dankjewel hoor! echt schitterend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very sweet image and nice colourful card
    Thank you for sharing with Fussy and Fancy
    Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So pretty card. I love layout papers. Thank for Fussy & Fancy challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello, Thanks for sharing your card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is lovely and fits perfectly with our ‘Floral’ challenge theme… please join us next time and good luck in the draw.

    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Really cute card and image love the layout and selection of dies----Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen