zaterdag 26 augustus 2017

Verjaardagskaart.

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien dat ik gemaakt heb voor de verjaardag van Angelique. Ik heb voor deze kaart een Whimsy Stamp (Wee Daphne) ingekleurd met de copics. Zoals jullie zien is mijn favoriete kleur weer goed aanwezig haha. De bloem is iets te oranje uitgevallen...heb nog niet zoveel kleuren geel ...je hebt echt veel kleuren nodig om iets in te kleuren,dus voor verloop is het nog steeds elke keer een paar kleuren bijkopen. Bij de kleuren die ik met mijn verjaardag heb uitgezocht heb ik echt gekeken na welke kleuren gebruik je in de herfst en met de kerst zodat ik weer wat kleuren bij heb voor de stempels die ik in deze tijd wil inkleuren.



Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Whimsy Stamps Challengeblog #98 Anything goes
Crafty Friends Challenge #65 Birthday
Digidesign challenge # Bright colors
In the pink #124 Anything goes
Addicted to stamps and more #256 Anything goes
Deep ocean challenge #162 Favorite color combo
Fussy and Fancy Friday #194 Things with wings
Noor UK # Anything goes
The Corrosive Challenge #8 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

23 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart heb je voor Angelique gemaakt Marja!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik ook Marja, je moet best wel veel kleuren hebben om het mooi in elkaar over te laten lopen! Tip van Blankina, kleur eens over grijs heen en je hebt er een kleur bij! Maar je kaart ziet er weer fantastisch uit hoor en Angelique is enorm verwend zag ik!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor Angelique gemaakt, mooi ingekleurd en wat een leuke toef.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Marja, en leuk dat je meedoet met onze challenge bij Whimsy Stamps Challenge blog.
    Groetjes Astrid (CDT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals bedankt voor deze prachtige kaart, ik kan zelf helemaal niet kleuren en vind dit echt prachtig. En ook de bloementoef met de filmstrip erin vind ik erg leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met mooie kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart. Erg mooi gekleurd.
    Ik ben dol op whimsy stamps. groetjes lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. IK vind het oranje niet storend Marja. Geeft een frisse uitstraling. Mooie kaart met leuke digi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaart Marja. weer zo leuk gemaakt. met alle materialen die je bij elkaar uitgezocht hebt. een super de sup mooi geheel. de kleuren zijn ook erg mooi. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er weer prachtig gekleurd uit Marja en het is ook wel leuk om steeds weer nieuwe kleurtjes te kiezen en en te kopen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Het afdrukje is mooi ingekleurd en je hebt er een hele mooie bloementoef bij gemaakt.

    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card Marja, love all the pretty dies and embellishments. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig, lief kaartje Maria ...
    Hele prachtig ingekleurde stempel ... Een toppie kaartje weer ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a gorgeous card, Marja. Wonderfully designed--love the layout. Wee Stamps images are always delightful and you've coloured it beautifully. Love all the terrific diecuts.
    Thanks for coming over to play with us at the Fussy and Fancy Friday Challenge.
    Smiles,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love your card!
    Visit our blog on 2nd September and you'll find a surprise!!!!
    Thanks for joining us!!!
    Ana DT Coordinator at Corrosive Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very cute card. I love colors. Thank for playing with us at Di's Digi challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So precious! Thank you so very much for sharing at Whimsy, Jackie DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely adorable in pink! Thank you for joining our challenge at Whimsy Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A very pretty card, lovely stamp
    Thanks for joining this months challenge at In The Pink
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen